دانلود نرم افزار حسابداری رافع 7 + کرک
ترازنامه
وبلاگی برای انتقال تجارب حسابداران
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت11:16---17 مهر 1393
باعرض سلام یه سئوال چراهمه اش خانم ها نمیتونن دانلود کنن ج: چون هیچی از حسابداری وکامپیوتر سردر نمیارن کلا حرفه رو زیر سئوال میبرن

نوشین
ساعت14:29---4 خرداد 1393
با سلام خسته نباشید من نرم افزار رافع 7 رو خریدم متاسفانه نشد به کامپیوترم نصب کنم الانم چند بار از اینترنت نتونستم دانلود کنم اگه براتون زحمتی نیست این نرم افزار را واسم ایمیل کنین تا راحت بتونم به موبایلم نصب کنم خیلی ضروری هستش باتشکر نوشین
پاسخ: نوشین جان این نرم افزار بر روی تبلت یا تلفن همراه نصب نمیشه.


حمید
ساعت23:45---17 فروردين 1393
خیلی ممنون

مجتبی
ساعت12:02---1 دی 1392
با سلام
برای دانلود رمز می خواد.
لطفا رمزش رو هم بذارین


شبدار
ساعت12:48---9 آذر 1392
اسم فایل های داخل پوشه کرک این سه تاست
fili_id rafe7 unreal
هرکدام رو کپی می کنم و در بخش رافع موجود در درایو سی پیست می کنم باز پیغام قفل سخت افزاری میده
لطفا راهنمایی کنید


ziba
ساعت12:14---5 آذر 1392
چرا نمیتونم فایل های داخل crak را کپی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

sabahi
ساعت14:27---13 آبان 1392
سلام با تشکر دانلودش کردم عالی بود

omid
ساعت18:37---9 آبان 1392
سلام
خیلی ممنون من دانلود کردم نصب شد هیچ مشکلی نداره بازم ممنون


مهسا
ساعت1:46---28 مهر 1392
سلام خسته نباشید

لینک دانلود مشکل داره ارور پسورد میده اگه ممکن هست برات اگه زحمتی نیست برام به ایمیل بفرست چون واقعا لازمش دارم هر جارفتم پیداش نکردم

ممنون

منتظرم
پاسخ:لینک اشتباه نیست.چندین بار امتخان کنید. اگر نشد با شماره بنده تماس بگیرید 09351532653 رودکی


behnam
ساعت13:43---11 مهر 1392
باسلام

ممنون از سايت خوبتان اما يك خواهش داشتم ميشود لطفا يك مثال از روش محاسبه lr1,lr2 به من بدهيد

ممنون


fardin
ساعت0:32---30 شهريور 1392
عالی بود من دانلود کردم ازشم استفاده کردم مشکلی نداشت

saba
ساعت11:35---15 شهريور 1392
سلام.وقتي رافع 7راميخوام اجرا کنم پيغام ميده قفل سخت افزاري رابگذاريد چيکار کنم تمام مراحلو هم مو به مو انجام دادم تورو خدا اگه سر کاري نيست کمکم کنيد لطفا راهنماييتونوبه ايميلم ارسال کنيد مرسي
پاسخ: با سلام .داخل پوشه كرك دو تا فايل رو كپي سپس در محل نصب يعني درايو c پوشه eshragh پيست كنيد. سپس برروي ايكون دسكتاب كليك كنيد برنامه باز ميشود


saba
ساعت11:12---15 شهريور 1392
سلام.وقتي رافع 7راميخوام اجرا کنم پيغام ميده قفل سخت افزاري رابگذاريد چيکار کنم تمام مراحلو هم مو به مو انجام دادم تورو خدا کمکم کنيدمرسي

مینا
ساعت23:18---25 مرداد 1392
منم نتونستم دانلود کنم خیلی لازمش دارم کسی میتونه واسم بفرسته

مجتبی
ساعت17:08---23 مرداد 1392
ممنون

اتنا
ساعت0:49---17 مرداد 1392
سلام.من نتونستم نصب كنم ميشه لطفا برام بفرستيد برنامه شوو

ممنون.


شنگول
ساعت11:16---13 مرداد 1392
دانلودش خیلیم راحت وو آسونه !

ziba
ساعت10:07---13 مرداد 1392
سلام من نرم افزار را دانلود و نصب کردم ولی وقتی برنامه رو باز میکنم روی تمام آیکن ها علامت سوال ؟؟؟؟؟؟؟ هست باید چکار کنم مثلا بجای ورود به برنامه چند تا علامت سوال هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا راهنماییم کنید مرسی.
پاسخ: سلام عزیزم. مجددا نصبش کن.


سارا
ساعت16:40---3 مرداد 1392
اگه میشه برام دانلود کنید همراه با فیلم اموزشی یا جزوه اموزشی ممنون میشم

علی
ساعت12:50---15 تير 1392
سلام نتونستم دانلود کنم اگه امکانش هست برام ایمیل کنید.
پاسخ: سلام. لينك دانلود درست شد.


الهام
ساعت17:33---13 تير 1392
سلام
نرم افزار رافع 7 دانلودش مشکل داره اگه میشه بفرستید به ایمیلم
اگه جزوه اموزشی هم داره لطف می کنید بفرستید


مصطفی
ساعت21:31---11 تير 1392
دانلودش مشکل داشت اگرلطف کنیدبه ایمیلم بفرستید.باتشکر:)

سسسس
ساعت10:18---2 تير 1392
merccccccccccccccc


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط ميعاد
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 110903
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

کدهای جاوا اسکریپت JavaCod.Ir ---

حسابدار پاره وقت

مطالب کمياب در حسابداري